Landet

Heeej people B)

Nu sitter jag i min sommarstuga, i en fotölj med en SUPER SEG data *suck* Brevid mig i soffan är mina 2 bråk kusiner Carro och Daniel. Just nu brottas dom som vanligt. Min bror Joakim sitter och spelar nintendo wii i den tredje soffan.
Här på landet är den min familj och min kusins familj + morfar. Så vi är 9 personer i våra små stugor, men själv tycker jag att det är rätt mysigt.
Igår när vi kom fram så var det ganska trist väder :/ men idag har det varit super varmt typ hela dagen, har mest suttit i en soffa utomhus och solat.
Nu väntar jag också på att maten ska bli klar, det blir grillat *mums*
Jag saknar stockholm ganska mycket, speciellt alla där hemma, men att vara här uppe på landet är grymt skönt. Inte tänka på alla problem och bara kunna glömma allt för en kort stund. Imorgon får man påsk gooooooodis :D
Fast jag har tackat nej till godiset ;o kommer bara få lite, men ist får jag money money money ^^
men nu alla (få) läsare så är min goda mat klar, skriver mer sen om jag pallar med denna sega data.. (?) ha det så bra och glad påsk :D


Kommentarer
Emmelie

Glad påsk på dig själv jessica persika:D<3333<33

2009-04-10 @ 22:19:55
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/
Rsmus

Glad påsk älskling;)<333333

2009-04-11 @ 15:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0