Grattis älskling <33

tjo bloggen
Idag har det inte hänt så mycket i skolan, vissa hade nått pisa prov hela dagen och vissa halva så vi var inte så många i klassen. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, fick veta att jag skulle laga egen middag för bror min hade fotbolls match (som dom vann, grattis)
Jag lagade egen pizza (TJOCKIS) men det blev bra ;)
Snart ska jag ut med hanna, vi ska nog till handlarn.

IDAG FYLLER RASMUS ÅR GRATTIS <3333333

Juste måste bara säga en sak till igår när jag och Hanna gick hem från skolan hittade jag en kundvagn som vi turades om att sitta i medans den andra körde hemmåt. KULKUL
Vi tränade också, det blev rygg för vi hann inte till danspasset  :/ När träningen var slut träffade vi Niina och Maral som skulle träna passet efter oss, vi ville egentligen också träna det men då skulle vi missat AA ;o neevööör! Lost gick ju sen också :D
pusspuss<33333333333

(Jag åt inte upp allt! XD)


Kommentarer
Rasmus

Taaaaaaack så mkt älskling;D <333333

2009-04-15 @ 21:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0