bilder

hejhej bloggen :)

Nu har jag laddat över bilderna från 80-tals träffen, blev inte så många konstigt nog ;o.
Det var riktigt kul alla glodde jätte mycket på oss när vi skulle åka till Sandra. När vi kom fram satt vi och prata och sen satte vi på en film, Låt den rätta komma in. Den sög faktiskt :O konstigt den har ju fått jätte mycket beröm och allt :S
kl 12 drog vi hem.
I lördags så gjorde jag inte så mycket. Först hadlade jag med mamma på outlett, det blev 2 par skor. Ett par finare och ett par som jag ska ha på idrotten och när jag tränar på FS. Sen när jag kom hem väntade jag på att Hanna skulle ringa, hon var och klippte sig. Sen mötte vi Emmelie vid kullarna och gick vidare till handlarn. Där köpte Emmelie och Hanna glass och jag godis (TJOCKIS) sen gick vi hem till Emmelie och spg på en film. Den hete: The x-filer I want to belive. Den var helt okej att se på :) Jag och Hanna köpte också Beyonce biljätter skiiiiit glad för det, längtar sjukt mycket ska bli såååååå kul :D
Efter filmen var klar åkte jag och Hanna hem och senare på kvällen kom rasmus.
Idag har jag bara pluggat hela dagen, men det har lönat sig jag har gjort klart hela matte kapittlet *äntligen* och sen gjort väldigt mycket på HK:n. Jag skulle tränat idag men alla pass hade så konstiga tider så det blev inget med det. Rasmus kommer också hit ikväll eller så ska jag till han vet inte än :)
pusspuss<3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0