-

tjolahop
Eftersom jag var sjuk igår så vakna jag tidigt för jag vill gå ut med hanna och prata innan skolan, har inte snackat med nån på en hel dag typ ;o bortsätt från mamma.
Idag har jag prov i svenska på språk histora, hoppas det kommer att gå bra. Sen för övrigt har vi flyttat NO prover till måndag ist för på torsdag, rätt skönt.
Senare idag ska jag och Hanna (och kanske Emmelie (?) till stan för att handla kläder :D supper kul.
Nu för den super duper glad nyhet, det är inte alls långt kvar förrän jag och Hanna drar till Barcelona, OMG ska bli så kul, typ det absolut häftigaste jag har gjort i mitt liv och så får jag dela det med en av mina bästa kompisar, längtar skiiit mycket. En till glad nyhet är att jag och Hanna (åter igen) ska gå på Beyonce's konsert i globen den 13 maj, ska bli jätte kul.
Jag har redan varit och sett henne innan men hon var så grym så åker gärna för att se henne igen.
Nu sitter jag faktiskt med Beyonce's låtar på högsta volyme.
Snart är det ju också valborg :D planerna är att först ska jag och Hanna och kanske Emmelie ska äta hos Hanna och sen ska vi dra till kvarnen tror jag till Niina, Rasmus och gurra och kanske några till vet inte riktigt.
Nu ska jag börja sminka mig för plugget, :) <3333

Gammal bild på Hanna och mig när vi var på Kylie Minogue's konsert :)


Kommentarer
niina

wihooo, kvarnen :) bra att ni också ska dit! vi hörs i morgon? :)

2009-04-29 @ 19:19:38
URL: http://niinaropponen.blogg.se/
Anonym

Bara 2 veckor och 3 dagar kvar till vi åker, längtar sjukt myckeeet!!:D<333

2009-04-29 @ 21:27:03
Jessica

haha jaa OMG jag meeed, kan inte fatta det :S :D<33

2009-04-29 @ 21:43:32
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Emmelie

Sorry pussy<3

ska börja snart igen... hinner verkligen inte just nu...<333

2009-05-03 @ 13:39:56
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0